Úvod

Toto je můj druhý blog. Původně jsem psal věci na happykiller.blog.cz , ale tam mi poslední dobou dělají společnost pouze spamboti na Viagru. (Ostatně mojí vinou, má aktivita tam šla limitně k nule) Pokud tam je ještě nějaký oddaný chudák, co si jednou za měsíc něco přečte, tak má můj neskonalý obdiv. Proč jsem tedy založil nový blog, místo abych se snažil vzkřísit ten původní? Kromě romantických myšlenek jako zanechání minulosti se mi prostě nechtělo promazávat pubertální články (byť některé z nich sem časem překopíruji) a kontrolovat všechno, co jsem kdy napsal. Dále pak trochu pragmatičtější důvod byl název (holt nick z 12-ti je přece jenom něco jiného) a platforma, protože upřímně řečeno, používat blog.cz bylo spíš peklo. A proč teď? Uvažoval jsem o tom ve 4 ráno a pak se rovnou vybodl na zbytek spánku, abych mohl sepsat tohle. Dospěl jsem opět do fáze, kdy nekomunikuji skoro s nikým. Jsou prázdniny, spolužáci (noví i staří) jsou v hajzlu a lidi, s kterýma si teď píšu, moje názory nezajímají. Poslední zminěný problém se tady objeví asi častěji.

Úvodem bych měl říct něco o sobě. Jmenuji se Nguyen Hoang Long, ale říkají mi Roman. Možná jsem měl kvůli tomu averzi k přezdívkám na Advíku, protože Roman je pro mě přece přezdívka. Každopádně Happyho blog je spíš kousek nostalgie, podepisovat se budu všelijak. Jsem Vietnamec-Čech z Moskvy. Českým občanem jsem od září 2015. Mluvím česky, anglicky, německy, vietnamsky (seřazeno podle kompetence) a chvíli jsem se učil i francouzsky. Studuji 2. rokem Otevřenou Informatiku na FELu z ČVUT. Můj průměr je na asijské poměry otřesný, ale děsivější jsou moje získané znalosti. Předtím jsem studoval na Gymnáziu Jaroslava Heyrovského, což mě pravděpodobně poznamenalo na život. Mám spoustu divných komplexů a čas od času insomnii.

Ve svém volném čase koukám na fakt hodně anime, stavím plastové modely robotů, konfiguruji Debian (protože to je tolik práce, že si to zaslouží separátní zmínku), hraji a sbírám vizuální novely, docela slušně čtu, chodím do divadla a po večerech běhám. Kromě toho peču muffiny, vyřezávám knihy, škemrám lidi o pohledy a chodím i na ten zasranej 4chan, no.

Z knížek čtu všechno možný, hlavně teda Murakamiho a scifi od Clarka a Asimova, dále mám rád Alberta Moraviu, Iana McEwana, Karla Čapka.. Z konkrétních knih zbožňuji hlavně Růži pro Algernon od Daniele Keyese a sérii Mravenci od Bernarda Werbera. Knih je teda mrtě a osobně potřebuji účet na Goodreads abych vůbec měl přehled o tom, co jsem četl a co ne.

Modelům, anime, manze a vizuálním novelám bych chtěl opět věnovat podstatnou část blogu, byť si chci tentokrát zkusit i něco z jiného soudku (kde jsem však naprostý amatér, takže v tom se asi vykoupu), například machine learning a podobný "cool" témata. Chci být zase schopen vytlačit nějaké dva-tři články textu týdně, ale kdo ví, jak to dopadne.

Uvažoval jsem, jestli tento blog nevést v angličtině, ale nakonec jsem se rozhodl tu češtinu přece jenom nechat s tím, že by v nejhorším vznikla anglická mutace. (Haha. Psát dvojnásobek textu. HAHAHA. Ha.)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad