pls

Zjistil jsem, že si hrozně rád stěžuji na věci. Je to asi nějaká forma narcisismu, jednu dobu to bylo docela extrémní. Poslední dobou jsem se tomu snažil vyhýbat, ale dnešek si zaslouží srdečné "DOPRDELE".

Začalo to tak, že jsem na víkend jel do Hamburku za tetou a strýcem. Trasa má přes 600 km a je to skoro stejně, jako ze Saarbrückenu do Prahy, jenom to stálo méně. V pátek jsem vyjel a hned jsme měli hodinové zpoždění, protože byla u Hannoveru zácpa. Tak ok, stane se, přece jenom takhle v pátek jedou všichni někam.

V Hamburku mě přivítala nemocná teta, která se sotva držela na nohou. Hned v sobotu ale měla naplánovanou  hotpot party se sousedy. Nenapadlo ji to odložit. Já nevím, je obdivuhodné, když se zbytečně masíte? Celý den jsme nakupovali jídlo, část pro mě na kolej, část na hotpot party.


Měl jsem k tomu dost vína, takže bylo veselo. Povídal jsem si se sousedem Chrisem, co vypadal, že mi nabídne praktikum v Německu. Následující den se mělo relaxovat, plánoval jsem spát do jedný, jíst rýžové nudle a celkově nedělat nic produktivního. Jo hovno, tetu v devět ráno napadlo, že půjdeme od místní Zoo a pak si dáme další hotpot. Ach jo. Navíc se oblékla moc slabě a mrzla tam.


Petting zoo~

Ale tohle všechno je v pohodě. V pondělí (tedy.. dnes..) to začalo šíleně. Plán byl vyjet v 10:00 a  dorazit v 16:55 do Frankfurtu a v 17:55 jet z Frankfurtu do Saarbrückenu. Chytře jsme vyjeli o hodinu dřív, protože tou dobou je mezi Hamburkem a vesnicemi zácpa. Na nástupiště jsem se tedy dostal včas. Bus ale měl 30 minut zpoždění. Tak jako fajn, sice podruhý, ale co se dá dělat. Furt mám hodinu a půl rezervu. Poté, když už jsem seděl uvnitř a bus začal vyjíždět, do nás narazil jinej. Yeah.

Musela se zavolat policie a řešilo se to další dvě hodiny. Následně nás hromadně přendali na jiný bus, co jel v 12:15. Očekávaný příjezd: 18:45. No tak. Musel jsem teda okamžitě přeobjednat jízdu ze Saarbrückenu (měl jsem na to třeba 4 minuty). Naštěstí se našel spoj, co jel v 19:50.
Klídek, sice jsem po 4 hodinách, co jsem byl vzhůru, seděl v buse třeba 10 minut, ale nemá cenu se nasírat na věci, které neovlivníte. Zbytek cesty byl poklidný a ve Frankfurtu jsme dorazili včas. Jako třešnička na dortu měl i navazující bus zpoždění. Od mé jízdy do Německa měl každý bus nějaký průser. Čtyři ze čtyř.

Pls.

Loot byl ucházející

P.S. Zapomněl jsemu tety to nejdůležitější - šunky a salámy.
P.P.S. Roztrhl se mi popruh u tašky

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad