První den ve škole

Přestože jsem tu třetí týden, výuka začala až dnes.... a vlastně nezačala. Dnes byl totiž první den v semestru, většina mých přednášek začíná až od středy. Co jsem ale stihl, byl úvodní kurz do univerzitní posilovny a úvodní přednášku pro studenty informatiky.

Nejprve ke kurzu. Stál mě teda 18 euro, což jsem platil tuze nerad, ale jednotliví učitelé byli přívětiví a nakonec se to fakt hodilo. Musely se totiž nastavovat jednotlivé přístroje. U každého se musíte kartičkou přihlásit, pak si nastavíte optimální rozložení. To všechno se uloží a při příštím přihlášení na vás vyskočí, jak přesně si máte stroj nastavit, což je fantastické. Rovněž si pamatují váš sportovní program, rozsah pohybů, nebo jakou váhou a kolikrát jste cvičili předtím. Bylo to pro mě dost nové, protože jsem spíš zvyklý na volné váhy (které tam jsou taky! Yay!) a začal jsem chápat, proč platí někteří lidé tolik pěněz za posilovnu.

Fitness of the future.
Máme taky elektrickou formuli na FELu.

Cestou z fitka mě přepadl chlapík a dal mi tašku plnou divných mrdek, ale hej, proč ne.


Pak jsem šel nakoupit a zpátky do školy na úvodní přednášku. Ta byla výborná. V porovnání s FELem (jasně, the grass is greener on the other side yada yada) tu šlo znát, jak se snaží jednotliví učitelé vylepšit výuku. Dokonce se rozdávaly tři studentské ceny pro nejlepší přednášející, to by u nás nikdy neprošlo. Tam se nabere 200 lidí a z těch imbecilů se vyprofiluje 20, 30 skutečných vědců (pozn. já k nim nepatřím), zatímco zbytek se buď protlačí, nebo vyfiltruje. Je to dost odlišný přístup a fascinoval mě.

Následovala prezentace jednotlivých předmětů. Víceméně jsem si potvrdil svoje předměty. Možná mě jeden nebo tři nalákály (metody statistického učení cvičí krásná slečna), ale zatím to měnit asi nebudu. Pak byl raut. Ne, fakt. První den školy a raut. Co to je???

První skutečnou přednášku tedy budu mít ve středu, pokud se nikam tajne nepřidám zítra.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad