Jak pokémony

Trochu přehnaně mě fascinují počítačoví lingvisti. V létě jsem fakt chvilinku pracoval s question answeringem a zanechalo to ve mě hluboký dojem. Chvílema jsem dokonce uvažoval, že bych místo umělé inteligence na FELu studoval matematickou linguistiku na UK. Samozřejmě, pokud tady skutečně dám machine learning (což při přestiži Saarlandské univerzity není tak pravděpodobné, jak bych si přál..), tak by byla počítačová linguistika relativní downgrade..

Každopádně je teď na facebooku lovím jak pokémony. Je to poměrně malá (na rozdíl od čistých informatiků, těch tu je mrtě) skupina s převážně linguistickým (místo informatického) pozadím, takže je hrozně vtipné je vidět zápasit s programováním. Zábavné jsou rovněž jejich místy až naivní názory na umělou inteligenci jako takovou. Ze všech skupin mi tu sedli nejvíc. Předtím jsem dost "kalil" s italskou/španělskou skupinou překladatelů ale neměl jsem co zajímavého říci kromě toho, že jim počítačoví lingvisti chtějí s pomocí machine learningu ukrást práci. Ale alespoň tu díky tomu mám podobně jako na FELu spoustu lidí, co mě zdraví ve škole.

To mi sakra chybělo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad