No money

Dělal jsem si legraci z toho, že nebudu mít peníze a budu muset žít o chlebu. Teď jsem zjistil, že mi to skutečně hrozí. Při založení účtu jsem na něj totiž rovnou vložil většinu pěněz. Během 5 dní mi přišla karta, tak jsem neřešil, že mi furt nepřicházel pin.

Teď už to je přes 10 dní a mám pocit, že bych si měl zažádat o novou. Protože mám v kapse zhruba 3 eur v drobných. Jo, kdybych věděl, že to takhle dopadne, tak nestrkám 50 eurovku do menza automatu. Mám teda českou debitku, ale s tou se nedá vybírat a jeden obchod mě už poslal do hajzlu, že s MasterCard chtějí minimální útratu 20 eur. No tak. Prostě mi chybí cash a jsem poměrně nervózní. Bylo mi napovězeno, že peníze mohu vybírat v bance, ale proboha, to je takový voser.

Naštěstí mám těstoviny tak na 12 dní a peněz na studentské kartě na 8 jídel v menze. Tenhle moment nepozornosti se mi ještě vymstí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad