HGUC 1/144 RGM-79 'GM'

-menší migrace článků z mého starého blogu, protože moje minulé koníčky bych nerad zapomněl. -

Z 29. Srpna 2014:

Začal jsem s modely. Na gunpla mám rád, že je většinou nepotřebujete barvit, a taky vám na konci vznike mech a ne blbý letadlo. Nic proti letadlům. Bohužel jsou směšně, ale směšně obtížně sehnatelné, a když už, tak i drahé.Přijde mi blbý za blbost za 800 yenů platit přes 2000, ale takový je život.

Jeden z nejlevnějších modelů byl masově produkovaný GM. Nebyl to sice ikonický Gundam nebo alespoň Zaku, ale jako první model byl alespoň cenově dostupný. Zpočátku jsem měl trochu strach, jako člověk naprosto nezručný, avšak nakonec se to docela povedlo. Chtělo to sice fakt trpělivost a jsou tam na místech škrábance, ale stojí to. Jsou tu teda dva nepoužité klouby, co nikde nebyly v plánku a co mi působí strašnou paranoiu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad