Návštěva z Prahy, den 2 - Metz

Ráno jsme vstali v půl osmý, abychom mohli včas vyzvednout rezervované auto. To bylo naprosté fiasko a zmatek. Nejprve neměli naší rezervaci v systému. Pak nás vosírali s tím, že chtěli bydliště v Německu, i když to bylo na jméno a kartu spolužákyně. A následně (tedy po půl hodině, co jsme došli na mou kolej) to zase nepotřebovali, protože důvody. Skutečně jsem takovou mentální retardaci nezvládal.

Ale v pohodě. Jeli jsme do nedalekého francouzského města, Mét. (Německy Metz)


Můj (náš) první dojem byl, že má úplně všechno barvu hořčice. Budovy byly nesmírně světlé!

Spousta nápisů je barevná, když se podíváte ze strany. První dojem klame.




Pont Neuf a jeho překrásné fialové dveře



 Ostatně spousta dveří tu měla velmi výraznou barvu.
I holubi tu jsou hezčí.
 Obědvali jsme quiche v restauraci. Stálo to -jenom- 13 eur. Což je tak půlka mého týdenního rozpočtu, ale stálo to za to.
 
 Tohle jsou autobusy, co vypadají jako tramvaje. Jezdí po svých vlastních vyznačených pruhech a jsou obecně velmi gay.



 Těsně před návratem jsme jeli nakoupit do Auchanu. Chvílemi mám pocit, že jsme do Mét jeli jenom kvůli tomu, ale pšššt. Pobavily mě obrovská balení baget, protože to Francouzi fakt žerou. Musím ale říct, že mě Méty po 5 stejných německých městech fakt potěšily, vypadají překrásně a tak nějak máte konečně pocit, že to je jiný město a ne vybombardovaná ruina #32.
Večer jsme šli do Heimbaru. Kalby se teda zrušily, ale prezident mi lacině půjčil klíč a byli jsme tam sami. Přišli nás navštívit matfyzáci a měli jsme takovou soukromou party.
Možná jsme to trošku přehnali s alkoholem, protože..

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad