Lost in Hamburg - Part 2

Tak jeden den jsem byl v Hamburku, co jsem dělal zbylých 6?

Ve zkratce jsem jedl.

Hodně.


Vlastně jsem většinu času buď nakupoval jídlo na večeři, hlídal bratrance (když teta tu večeři vařila) nebo uklízel. Na mou obranu jsem na nákup musel jet dvacet minut kolem do vesnice...

Hrozně mě pobavilo, když jsem zjistil, že si teta s železnou pravidelností fotí jídlo. Nejsem s ní v kontaktu, nemá instagram ani nic podobného, ale prostě to dělá pro sebe. Některý věci jsou asi genetický.
Jeden den jsem musel do sportovního spolku pro malý děti. Dělal jsem tam s 2letýma dětma stojku..

Highlight ale byla neděle, kdy nám byl představen Thermomix. To je takovej divnej mixér, co umí vařit. Stojí přes tisíc euro a nejde normálně objednat z internetu. Musíte pozvat prodejce na takovou prezentaci, kdy vám něco s pomocí thermomixu uvaří. Pokud přizvete 3 rodiny, dostanete 50 eur slevu. Přišlo mi to jako pochybný kult (nevěřím věcem, co nemůžete koupit z Amazonu), ale očividně se to tak dřív dělalo. Ježiš. Já bych si i připlatil, abych nemusel potkávat lidi. Tetu ale nějak fakt divně napadlo tuhle party zkombinovat s grillovačkou. Jako proč??

To je fajn, že umí Theromix namlít mouku, ale bylo to tak hlasitý, že jsem musel opustit místnost.

Tady vařila najednou zeleninu dole, uprostřed rýži a brambory a nahoře maso. Za 25 minut to bylo hotový a chutnalo to všechno stejně. Má to ale zabudovanou váhu (protože vytáhnout normální váhu je moc old school), co vám řekne kolik čeho tam máte dát. Teta se to snažila prodat ostatním ženám víc, než samotná prezentérka. Nonstop mluvila o tom jak se to vyplatí, až mi to přišlo creepy.

Když dáte zeleninu do mixéru, tak dostanete salát. Holy shit.
Uměl teda i zmrzlinu (teda, smíchal mražený ovoce a smetanu..) a těsto na housku. Upéct to ale nezvládl.

Následovala teda grillovačka v obýváku a já se upřímně řečeno stydím za to, kolik jsem tam toho snědl. Bylo to nemocný.
 Teta asi dva dny krájela maso natenko a pak to musela po jednom namáčet do marinády, protože by se to jinak rozpadlo. Toho tam bylo asi 5 kilo.
 Grillování bylo hektické, protože jste chtěli jíst ale oni tam furt házeli víc masa a nutili vás to obracet.
Pak vezmete maso, nudle, salát, nějaké koření a krevetu (byly mimochodem půlené) a zabalíte to do rýžového papíru. Pak se to namáčí do arašídové omáčky. Na odlehčení můžete to maso zabalit rovnou do salátu.

Tak to byl můj pobyt v Hamburku. Píchá mě z toho u srdce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad