Vázání knih

Občas mám divná hobby. Před rokem jsem začal vázat knihy. Je to ironické, protože rok předtím jsem knihy vyřezával
Když máte přes 400 knih, tak se v tom snadno schovávají věci

Každopádně mi kamarádka v práci vytiskla skripta machine learningu (v dubnu opakuju zkoušku) a já si řekl, že to po dlouhé době zkusím znova. Stránky se dají seřadit podle Bookbinderu, pak to chce vytisknout oboustranně. Dělat to na domácí tiskárně by bylo krajně nepříjemné. 
Začneme tedy sestavením kodexů.  
 Pak se sešijí.
Troška lepidla.
 Nevýhoda ručního vázání je, že je nutno ty stránky seříznout, aby nevyčuhovaly. Gilotinu doma nemám, tak jsem musel do copy centra. To znamenalo opustit pokoj.
 Jednoznačně nejhorší část jsou desky. Většinou se mi nepovedou.
 Výběr balícího papíru. Příště bude lepší vzít látku.
 Tady to ještě vypadalo slibně, ale...
 Yep. Nepočítal jsem s tím, jak moc se ořízne ten papír, takže byly ty desky moc velké. Zároveň jsem špatně odhadl šířku hřbetu..
Je to nevyrovnaný.
Nakonec byl ten balící papír moc tenký a kvůli tomu prosvítaly desky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad